burada garip bir durgunluk var.
* sordukları sorularea cevap alamayanlar...
* pes konusunda uzman arkadaşların ilgisizliği...
* pes2008 ile ilgili açıklayıcı topikler yapılmıyor... (donma, online, yamalar, save sorunu, çözünürlük, master lig, transfer, space tuşu, rs tuşu klavyede, 1.10 yama sorunları, senditten alanların listesi güncellenmiyor.. ..vs vs)
herkez bir cevap için koşuşturup duruyor... Her başlığa bakıyor ama net cevaplar bulamıyor..
garip bir hengame var burada...
Yetkililerde terketti burayı...:D