Arkadaşlar oyunu kurduğum günden beri devam eden 2-3 maçta bi donma sorunu haloldu bende. Tam sistemimin oyunu kaldıramadığını düşünüp umudumu kesmek üzereydim ki arkadaşımdan aldığım başka bir pes 2008 dvd sini denedim. DVD nin boyutu 2,83 gb civarında. İlk yüklemelerimden farklı olarak yaptığım dvd deki pes 2008 klasörünü masaüstüne kopyalayıp oradan setup a tıklayarak oyunu kurmak ve kurulumda costum seçeneğini işaretleyerek sadece ingilizce dilini seçmek oldu. Bu sorunu yaşayanlara tavsiyem (eğer önceden direk dvd den yükleme yapmışlarsa benim gibi) pes 2008 klasörünü masaüstüne kopyalayıp öyle kurmayı denemeniz. Eğer bir sonuç alamazsanız arkadaşlarınızdan çalışan bir pes 2008 dvd si bulup yeniden yükleme yapın. " .img " dosyalarından eksik olanlar varsa onları da eski dvd nizden kopyalayın bu arada. Umarım sizde sorununuzu çözersiniz ve oyundan keyf almaya başlarsınız.
NOT: Bu işlemleri yaptıktan sonra ard arda 11 maç yaptım ve hiç donma olmadı :D