canki arkadaşlar low moduna seyirci yaması çıkacakmı oyun en güzel lowda oynanıyo çünkü sıfır donma kasılma sıfır çıkacakmı bir bilgisi olan varmı arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum
Legend_Ghost_2307 lowda fifa 99 gibi oluyo ama oyun :) arkadaşım sana cidden bişey söyliyim.. ben ekran kartımı 3-4 gün önce aldım 128 mb ekran kartım wardı medium high falan açık değildi bile şansıma da iddaa tuttu gittim ekran kartı aldım :D sana şunu söylim high'ta oyna anti alaising falan herşeyi aç oyna bu başka oyun dersin ben lowdayken nadiren oynuyodum high a geçtiğimden beri pesten çıkamadım şu anda bile oyun altta açık istersem mastel lige devam edicem :D:D
canki kardeş high hiç çalışmıyo donuyo reset atmak zorunda kalıyon.yani bize 256 ekran kartı almak artık vacip oldu
_SeLiM_07_ Ne 256 sı Kardeş Bende 256 MB lik Ati Radeon 9250, Ben Lowda Anca Oynuyom, Medium ve High Seçenekleri Kapalı :D Birde Active Shader 3.0 Mıymış Neymiş Desteklemiyormuş Benim Ekran Kartı, Fia WTCC Otomobil Yarışını Bu Sebepten Dolayı Açmamıştı