selam. Krampon az hem de düzeltilemiyor (English version bendeki) PES 2008 / PS2. Toplar mor falan tuhaf. Option file arıyorum İngilizce ; hangisi daha iyi ? Varsa ekler misiniz? ve Option File'ı PS2'ye nasıl aktaracağım? Unuttum bir yıldır dosya atmayınca PS2'ye. En düşük hızda CD-Writer'dan CD'ye çekiyordum, kapatmıyordum CD'yi.... gerisini hatırlamıyorum :D yardım lütfen !!!