Selam arkadaşlar öncelikle pes'2008 in multiplayer ayarlari beni resmen bezdirdi ve oyunu orjinal aldiğima pişman etti henüz hala online oynayabilmiş değilim.Arkadaşlar bazı açıklamalarda bulunmuşlar ama bunlari vista'da nasil yapacağiz bilen var mi?ve de asil sorunum ;
-1.10 patch i indirdim ancak yükleyemiyorum bana vista ya admin. olarak girmemi şu an bu patch i yüklemeye yetkim olmadiği şeklinde mesaj geliyor ki oysa adminim zaten başka kullanici da yok?Ne yapmaliyim
şimdiden tşk.ler.
Sencer