arkadaşlar bende oyunun ripli versiyonu var makinaya kopyaladım oyun acılıyor ancak oyuna girdiğimde reklamlar gectikten sonra bembeyaz bir ekran geliyor yazılar var ama karmaşık. sizce neden olabilir? aynı oyunu daha önce iki makinaya kopyaladım onlarda böyle bir sorun cıkmadı. ekran kartını tanıttım monitörü tekrar tanıttım directx bilem kurdum ama olmadı? delircem yardım edin pls