Arkadaşlar oyunun bize vermiş olduğu formaların ölçekleri 512 x 512 ama benim bu siteden alarak koyduklarımda 768 x 768 olarak yazıyor ve oyunda kötü gözüküyor. Bunları nasıl 512 x 512 yapabileceğimi söylerseniz sevinirim. Tam olarak bilmesem de oyunda kötü görünmesinin sebebi galiba o... Şimdiden teşekkürler.:confused: