ozan4ever arkadaşlar ben ve arkadaşım farklı bilgisayarlardan aynı ıp adresinden internet kullanıyoruz peki fifa 08 nasıl oynayabiliriz şimdiden teşekkürler
tanerutlu arkadaşlar bana yardım edebilirmisiniz ben pek anlamıyorum oyun işlerini mutiplayer konusunda yardım istiyorum fifa 08 nasıl oynayabilirim arkadaşımla acıklarsanız secinirim eyvallah
ArGeNtiNoS multiplayer a arkadaşının ip yi ve hamachi nick ini yaz arkadaşında yazsın o zmn olur hamachi leri açıp oynarsınız