Beckham_C.Ronaldo Ben bu yebi kitserver'ı hiç anlayamadım.İçine yine bi gdb klasörü koyup ordan uni klasörünemi formaları koycaz yoksa değişik bişimi yaptılar???
NeFaKo fifa08 de kitserver yok sanırsam pes serilerinde var konu yanlış yerde modlar taşısa tam süper olcek