okocha31 Arkadaşlar oyun bende normalden 2 kat hızlı ve bu oynanabilirliği düşürüyor. Oyunun hızını nasıl ayarlayabilirim. Bilgisi olan varsa söyleyebilir mi ?
_casanova_ aynı sorun bende de varya.oyunun şekli şemali çok farklı fifa gibi olmuş sanırım.yoksa sadece bende mi öle.bide bende ağır ağır donmalar oluyo düzgün oynayamıyorum.lütfen yardım edin.
okocha31 ekran hızını 60 mhz e düşürdüm ama yine de hızlı. Oyun çok ii yoksa. Tek sorun biraz hızlı olması
MacGyver ekran kartı ayarlarını bozmussunuz texture filtering ayarlari olmasi lazim kalite - hız cizgisi vardir . kisacasi ekran kartı driverlarini default ayarlarına getirin