Legend_Ghost_2307 Orjinal Mesajı Yazan: efe789 PES 2008 DE TARAFTARLAR YOK YA NASIL AYARLIYCAM LUTFEN YARDIMMMMMMM:o Ekran Kartı Alcaksın :D:D:D:D