Arkadaşlar Formalar için önce kitserver kurun takımların idlerini bilmeniz gerekir tabiki ordan yapıcaksınız bi örnek göstercek olurska türkiye forması yapıcaksınız. kitserveri kuruyoruz GDB klasörü içine uni adlı bi klasör daha açıyoruz. şimdi oraya bi tane map.txt açıcaksınız not defteri dosyası yani Turkiye klasörüne formalarıda attınız tabiki belirli formatta olmalı yani durum GDB/uni/Turkiye oldu map dosyasına türkiye id karşılığını şunu yazacaksınız 29,"Turkiye" bu kadar . Face atmaya gelince onun için size bir program önerebilirim ordan id karşılıklarına yerleştirip gene kitservere atabilirsiniz öğrenmek isteyen olursa buraya yazsın programı bulabilirim