Selam arkadaşlar,
Ben **TSL HD Logoları gibi logo yapmak istiyorum ama yapamıyorum. Yani şöle anlatayım ; Logoları yapıyorum ama etrafını nasıl görünmeyen biçimli yapıcam, onu çözemedim. Yani logoların, etrafındaki beyazlıkları nasıl yok edebilirim. PhotoShop**la uğraşan arkadaşlardan yardım istiyorum.
Umarım anlatabilmişimdir. Yardımcı olursanız sevinirim.