Hqmi arkadaşlar bende ibrahima yattara var.6 yıldır bende nasıl türk statüsüne geçicek.:)benmi birşey yapıcam.yoksa kendiliğindenmi:)
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: mertonur oyunu actıgından itibaren 5 yıl gecince kendiliginden turk olucak demek daha çoook var sağol bilgi verdiğin için:)
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: crdsa personelden bak kaç gün olmuş personel tarafında gördümde anlamadım ne yazıyor :)türk bayrağı var ama:)
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: crdsa bak işte altta belgium yazıyor ya işte orda Turkey yazardı önceden kaç gün kaldığı falan. ewt gördüm.:)sırada diğer yabancılar:)
IYI_Osmancik O türk olmak sanırım isteğe bağlu bende 4 yabancının türk olma hakkı var ama henüz olmadılar.Çok gıcık bişiy