AzRaEL_18 arakdaşlar netten bulduğum pes2008 mobile size suniyim dedim manyak bişe pc de oynayamayanlar bar icep telde oynasınlar süper bişe http://rapidshare.com/files/67360134/Pro_Evolution_Soccer_2008_s60_v2_by_KONAMI.jar.jar.html
cimboom valla bende de var bu sana katiliyorum cok guzel birsey..sen benden biraz daha hizli davranip vermissin linki:rolleyes:
ScRyedd **Arkadaşlar ben attım cep telefonuma ama yarım ekran , spiderman3 De böyleydi ''n95'' oLAnlar indirmeyin ..Yada zevkinize kalmış .. Nseries'de bu sorun var umarım.**
burakcano arkadaşım bende pc-telefon arası kablo var taktımda telefonu bilgisayarda attım şimdi nasıl yüklüyecem ??
huSSooxXx Arkadaslar ben yukledım olmuo ya benım telefon nokıa 6670 sızce olur mu ? baska yöntem var mı ?