GGS programını açıp import yapmaya başlayınca 1 -2 3.de mutlaka hata veriyor...ggs prog.yanıt vermiyor diyor ve işlem yapamıyor bande devamlı kpatmak zorunda kalıyorum...ne yapmak lazım? neden böyle bir hata veriyor...yardımcı olursanız sevinirim....