**arkadaşlar süper pes 2008 (1280.1024)only full screen high en üst seviyede pes 2008 oynamak için bana hangi sistem önerirsiniz benim şu anki kötü geforce fx5500 ekran kartı 512ran önerilerinizi bekliyorum birde yazdığınız modellerin tahmini fiyatlarını yazarsanız sevinirim çünkü ona göre param var şimdiden sağolun**