Evet maalesef ben de aynı şekilde düşünüyorum yani o kadar sorun yaşayan var ki?Ne kadar aceleye getirrir gibi,hatalı yapmışlar oyunu..
Oyunun demosunun çıktığı an dahi o zamandan bu zamana her gün birsürü başlık açıldı sorunlarla ilgili.
Anlaşılan yamalara hiç olmadığı kadar ihtiyaç olacak bu sene.
Sorunların çoğu ojinal oyun meselesinden kaynaklanıyor.Maalesef orjinal olmayan oyunu yükleyip de ilk seferde sorunsuz oynayan çok az gördüğüm kadarıyla..Hayat şartları diyelim isterim ki her yazılımın vs orjinalini kullanalım sorunsuzca...
Şahsen gidip de 60-75YTL ye bir oyun alamıyorum maalesef..
Buna çare yok maalesef oyun çok hatalı yapılmış kanımca..
Kaldı ki görüyorum orjinalde de sorun oluyor register kod meselesi.Buna da update yaması çıkıyor..
Bir detabi biraz güçlü donanım gerektiriyor sorunların en büyüğü de bu.MAalesef tam sürümüne sahip değilim oyunun demosuyla idare ediyorum.Sistemim de ortalama bir istem demoyu kasarak medium da oynuyorum.Sistemi yenileyeme durumum da yok maalesef..