TuNdRaLoWeR arkadaşlar fm 2008 oynuyordum..oyunu tam saveledim kendi kendine oyundan çıktı..oyuna girip o save dosyasını açıyım derken birde backup dosyası wardı altında işte backup dosyasını açmadı sildim..normalini açıyım dedim THE SAVE GAME COULD NOT BE LOADED dedi ya bi yardım edin lütfen arkadaşlar yhaaa fm oynamadan duramam bnnnn...!!!!!!!!!!!!!!!
mehmet_63 ya biri yardım etsin benim save de bozuldu açamaıom bunu bi düzeltme imkanı yok mu bozuk dosyayı nasıl düzeltebilirim ne olur biri yardım etsin
TuNdRaLoWeR Ya Admin arkadaşlar konuyu kilitleyebilirsiniz sorun filan yok hallettim eski kafayla onları yazmıştım:d
kinaci kendi bilgisayarımda fm 08 oynarken save dosyasını alıp başka pc de devam ettim Tekrar kendi pc me döndüğüme save dosyasınnı yükleyemedi birileri yardım edrse çok sevinirim