Bu konuyu açmamın sebebi, oyunumuzda birine danışmak istediğimiz zamanlarda kullanabileceğimiz bir alan oluşturmaktır. Başta aşağıdaki konular olmak üzere birçok konuda tartışabileceğiniz, öneri isteyebileceğiniz, tecrübelerinizi paylaşabileceğiniz bir konu olsun istedim.
**-**Bu oyuncu ne kadar eder?
**-**Verdiğim paraya değer mi?
**-**Acaba bu oyuncuyu satmalı mıyım?
**-**Bu oyuncuyu hangi mevkide oynatsam daha iyi olur?
**-**Acaba hangi oyuncuyu alsam?
Bunun gibi pek çok soruya burada cevap arayacaksınız.
Bundan sonra **"Acaba bu oyuncuyu mu alsam şu oyuncuyu mu?", "Acaba verdiğim maaş fazla mı?"** şeklinde açılan konular kilitlenecektir.
Konunun adı sohbet ama konu içinde gereksiz yazılan mesajlar silinecek ve yazan kişi uyarılacaktır. Lütfen konunun sınırladığı çizgilerin dışına çıkmayınız.