mintas19 monkey dragon programını indirip programla menajerlerin resimlerini değiştirdim menajer moda girince oyundan atıyo
Mkk123 Yine Degisiklik Yama Yada Boyle Programlarla Bozmayın Oyunu Ben Gecen Sene Fifa 07 Aldım Hemen Cretion Master Yukledim Bozuldu Yine Denedim Bozuldu Arkadasımdan Aldım... Tavsiyem Yeni Cd Al Bidahada Bu Tür Yamalar Yükleme ;)
DJ_M.Rea Aynen.. Bende **menajer moddaki takımların banner resimlerini değitireyim dedim, oyundan attı. Yani anliyacağınız menajer mod**da, değişmeler yaptığınız zaman oyundan atıyor.
barisakarsu12 bende tezahurat yaması indirmiştim menejer modda eğer maçı kendim oynamak istersem atıyo
Inanc58 bunların bir çoğu belgelerimdeki fifa 08 içinde bulunan kayıtlardan. yama dataları değiştiği için kayıtlar bozuluyo ve oyundan atıyo. kayıtları silip oyuna girmeyi deneyin.
lker Casillas Pff, aynısı bende oldu. Sistemi 1 gün geri sardım ama gene aynı. Yamaları yüklemeden önceki güne sardım, gene hata alıyorum :S
caspereyeshotfrkn Bende Sakaryasporla OFTASI Yerdeğiştirdım atıyor du ama BELGELERIMDEN FIFA08 KLASORUNU SILINCE ATMIYOR ISTEYEN VARSA SAKARYASPOR 1 LİGDE DOSYASINI SIZLERE UPLOAD EDIYIM