arkadaşlar selam.. ya pes2008 de top çalma tuşu fifa2008 daki gibi
q+d yaptığında top çalma e+d pres top çalma.. gibi kolay top alma
tuşları varmı .. ben böyle bi tış kombinasyonu bulamadım..
bulan arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olun... bir türlü rakipten topu alamıyorum...:)