Orjinal Mesajı Yazan: adu
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Vay be TR'nin en iyi hakemi dedik bu da fos cikti. Hadi penaltiyi görmedin, yan hakem bayrak kaldirmasa bile 3- 4 metre ofsaytta Servet. Adamlar penaltiymis ofsaytmis götüryo isi.
Hey Allah'ım iyiki 1 kere haksız puan aldık sanki diğer takımlar geçmiş senelerde hiç haksız yere puan almadı...
bir kere haklısın:mad: bir de bjk'ye bakın niye hep gs'ye denk geliyor