Beyler yha ben PEs 2008 i yükledim oynadım tamamen sorunsuz bi şekilde fakat bugün ingiltere liginin formlarını bikaç krampon importladım ondan sora oyunu sadece pencere görünmlü oynayabiliorum tam ekran olarak açılmıo sorun nerden kaynaklanıo bilgisi olan ve bi çözümü olan varmı acaba yardım edermisiniz lütfenn...???