Bart Simpson selam arkadaslar, ben pes 2008 yeni aldim. ve nasil online oynaniliyor ps2 de? extra bisey lazim mi?. ps2 yi modeme felan taksam?
samanasuke arkadaslar ben bi konu açtım ps2 de online nsıl oynanacağına dair, bi bakın. ps2 ye modeme ethernet kablosuyla yani bilgisayarı bağladığın gibi bağlıyacan. pes 2008 de network ayarlarını yapacan geri kalanı dnas falan olayı onu da dediğim konuda anlattım.
samanasuke istersen öbür konuda konuşalım. ps2 ince ps2 ise arkada ethernet girişi var. kalın ps2 ise ethernet adaptoru gerek. öbür başlık altında konuşalım.