oz_war Arkadaslar ben FM 2006 oynuyorum...jon koller in kontratı bitiyor son 6 falan kaldı ama bir türlü yeni kontratı imzalatamıyorum? hemde baya büyük mebla sunduğum halde kabul etmiyor..?ben nerde yanlış yapıyorum???(Aynı sorun Cordobada da yapıyor)sorun nedir acaba..???yardım edin arkadaslar..kafayı yicem..
oz_war oyuncularım gayet mutlu ben anlamadım..çatır çatır gol de atıyor..hiç sorunları yok ki..enteresandır..?
James Sunderland Oyuncu daha büyük bir klube gitmek istiyebilir. Takımdaki bazı kişilerle geçinemiyo olabilir. Ortama ayak uyduramamış olabilir. En iyisi futbolcuyu makul bir değere satmak. Yoksa sen o futbolcularının üzerine bir bardak su iç.
ibo1903 sıkıntısının olmaması o takımda kalmak zorunda oldugu anlamına gelmezki.(turkiyeden bi ornek veriym-tuncay dısaarıdan gozuken yani herkesin bildiği gibi fenerle bi sorunu yoktu aziz parayıda verdi fakat turkiyede oynamak istemediği için gitti.)hangi takımdasın bu arada?
tabata27 bende de collins john die bi oyuncu var fulhamdan transfer ettim. satın almak için çok uğraştım 5 misli para bile verdim kabul etmiyo . bu da onun gibi bişey bi sorunu vardır takımda