ridvanho buna bı cozum warmı takım fılan olusturmak ıstesem olmuyo oyundan cıkınca yıne eskısı gıbı hıc bı degısıklık yapılamıyo ben oyunu ınternetten rıplı halını ındırdım fakat dıger pes surumlerınde bole bı sıkıntı cekmedım
talatduran bak kardeş herşeyini yap transferi takım düzenini sonra orda save var save yap çık oyuna girdinmi edite gri load yap yaptığın şeyler çıkar yardım için pes hakkında genc_fenerli_eren@hotmail.com şampiyon FENERBAHÇE
bulkane İyi de burası PES6 bölümü.İyice araştırmadan hem de yanlış yerde konu açmışsın.PES 2008 bölümünde bir çok bununla ilgili konu ve çözümü vardır.Biraz özen gösterelim.