Bilenler bilir , 2005'te ve 2004'te 2 ve 2,5 yıldızla başlardık oyuna vede World Class ayarlarını yapınca harika olurdu. Ben Celtic , Rangers vede D. United adlı takımlarla çok zevkli oluyordu gerçekten bu senede bunu 08'e yansıtabilirsem böle bir çalışmayıda düşünüyorum.