Arkadaşlar, indirdim Hamachi'yi. Açıyorum, ilk başta bağlanıyor ondan sonra kendi kendine Logging in diyor ben hiç bir oturum açmamama rağmen. Ondan sonra "Mediation server has rejected your login request" diyor. Yani giriş isteğim kabul edilmemiş. Sonra tekrar offline oluyor. 10 kere aynı şeyi yaptı. Bir çözimi var mıdır bunun?