pes 2008 gol atınca donuyor. NEDEN ? YARDIM EDEBİLİRMİSİNİZ
Lütfen acilll yardım edebilirmisiniz?????
aynı sorun bendede oluyodu spiker dosyasını indir düzeliyo
o ''spiker dosyası '' dosyayı nereden nasıl indiriceğiz??
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: