arkadaşlar benim ekran kartım ati x1650 pro 512 mb ddr2...1 gb ddr2 ramim var....işlemcim de core2 duo 2,2.......monitörüm 15 inç crt ....şimdi benim sorunum şu oyunu oynarken ekranın tam ortasında bir kırılma oluyor....oyunda kesinlikle hiçbir donma kasılma olmuyor...her çözünürlükte ve her detayda aynı şey oluyor....aynı sorun pes 6 da da oluyordu....lütfen yardımcı olun arkadaşlar...