Arkadaşlar pes 2008 in dvd sini aldım nese sonra bilgisayarıma yükledim sonra oyuna girmek için pes 2008 icon una tıkladım açılırken biraz bekliyor sonra bilgisayar yeniden baslıyor nedendir anlayamadım bileniniz varsa lutfen yardım etsin :S arkadaşlar dvd bozuk değil arkadaşta yükledik çalıştı ama bende ne denediysek olmadı. ekran kartını guncelleştirdik driver felan herseyini yaptım genede olmadı bilen varsa lütfen yardım etsin şimdiden teşekkürler
not: ekran kartı fx5500 ram256 bilgisayarın ram i 1 gb