Hqmi pes 7 var.Hatta ben dün aldım:DPes 7'ye hangi oyunun yamasaı yapılcağı bile varmı?pes6 yada pes 2008'in aması olurmu
_QURTULUSH_ yaw inşallah pcye çıkar bu süper bişey yalanda değil hani pes2008 çıkarken hatırlarsanız 'bunda oyun içinden stad yapma olcakmış' fln diolardı işte dedikleri bu. hade konami çıkar pcye yoksa biz sizi çıkartırız:D:D