Arkadaslar bakın eğer oyun kasıyosa Konamı-Pes 8- Settinge girin orda ekran ayarlarını dusurun Yandaki kutucukta 4:30 işareteyin vede ekran ayarlarının altıın da low - medıum - hing yazr onu medıum yapın tamma diyin oyuna girin...
Tus değişim ise seetinte tus ayarlarına girin hangisini deiştirecekseniz tıklatın hangi tusa o tusa basın Bu Kadar İyi Pes8 ler