**Ne olur bilenler yardım etsin...**
Fifa 08 oynarken oyunda veya maçta oyun 3-4 saniyeliklerle donuyor tam donuyor diyemem ama oynarken tekliyor 3-4 saniye de bir tekliyorr...
Bi de Fifa08 replay yapıyorum fakat kaydedemiyorumm. Kaydete basınca oyundan atıyor ve hata raporu weriyorrr..
Bu 2 soruna da bilenler ne olur yardımcı olsunn????