Orjinal Mesajı Yazan: chaky
s.a beyler bana bi konuda yardım edebilirmisiniz.ben ikitane antrenman programı indirdim ama hangi dosya içerisine atacağımı bilmiyorum ve nasıl oyuncularıma uygulatacağım hakkındada bi bilgim yok bu konuda yardımcı olabilirseniz çok memnun kalırım şimdiden kolay gelsin tşkler ve başarılar...
Belgelerim/Sports Interactive/Football Manager 2008/schedules
Buraya attıktan sonra oyunda Training kısmında Edit Schedules diyorsun. Oradan antreman programını import ediyor ve sonra her oyuncu için atama yapıyorsun aynı ekranda.