xxxwampire arkadaşlar orjinal pc dvd aldım pes 2008'i.fakat şu anda elimde pc olmadıüın için arkadaşın makinada kullanıyorum oyunu acaba online şifremi alıp sonradan (laptopum gelecek) kendi makinamda online ı sorunsuz kullanabilirmiyim.arkadaşın makinada online ı kurmaya çekindim başka bilgisayarda çalışmaz diye.zannetmiyorum çalışmayacağını ama emin olmak için bilen arkadaşlara tekrar soruyorum ileride sorun çıkmasın diye...
MacGyver orjinal cdkey i arkadasinin bilgisayarinda girmek sakıncalı yarın birgun basına is acabilir bence yanaşma
xxxwampire yok o yönden sorun olmaz da sonuçta şifreyi ben alıcam o hiçbir şekilde online oynayamaz ben sadece internet üzerinden şifre almak istiyorum olmadı sonra kurarım online ı şifreyi alayım da şimdi nereden alınacak acaba bu şifre
MacGyver konami klasorunde bir internet explorer kisayolu var "User Registration" adında ona tıkla internetten o kayit formunu doldur oraya yazacagin sifreyi oyunda yazacaksin unutma. iyi oyunlar