arkadaşlar mrb oyunu öyle bir anlatıldıki gelmeden öncesinde full tr ligi formadan çekme maç sonu ropartajları fakat sanırım ps3 de varmış herneyse benim için cidden hayal kırıklığı yaşattı grafikler müthiş ama çok basit gollere yer verilmesi talihsizlik fenerbahçeden hiç bir oyuncunun ismini söylemiyor milli takım da dahil edit ten kont edildi.
oyunu low da oynuyabiliorum ark ımda full de oynadım oyunda save sorunu yaşamaktayız :? bu konu ile aynı sorunu yaşayan var mı ve çözüme nasıl ulaştığını açıklayan şimdi altını çizmek istyrm joy pad klavye save inden bahis etmiorum oyunun yane konami klasöründeki save klasörünü load demem le düzelebilen bi sorun
oyunu full sürüm yani bize satılan oyunun da full olduğu söylenyor ama kuşkularım var bu oyunu full oynayıp fb mevcut mu acaba :? yoxa patch li bir pes08 sahibiz.. şimdiden tşk....