Arkadaşlar Lütfen Yardım...Konunun biraz yabancısıyım. Hamachi için port açmak gerekiyor galiba. Sabit konu başlıklarını okudum ama fifa 07 için hangi portların nasıl açılması gerektiğini bulamadım. benim modem airties rt-102 ve nat menüsünde port yönlendirme kısmına girince "1.Uygulama 2.Hedef IP Adresi 3.Protokol Tipi 4.WAN Portları 5.Hedef LAN Portları" seçenekleri çıkıyor. Bunlara neler girip portu açabileceğimi bilen birisi yardımcı olursa sevinirim.