Selam arkadaşlar,
Ben FIFA 08'de Menajer Moddaki FB, GS ve BJK'nin BANNER resimlerini değiştirmek istiyorum ama değiştirdikten sonra oyundan atıyor.
Acaba sizce bunun nedeni nedir arkadaşlar? LOGOları değiştirmek istedim ve değiştirdim. Ama yine oyundan atıyor. Biriniz bana yardımcı olabilir mi?
(Merak Edenler İçin ;
İşte GS Menajer Mod BANNER : 
FB Menajer Mod BANNER : 
BJK Menajer Mod BANNER :
)