mzm 2 gb ram, dual core işlemci 256 mb ekran kartı ama fifa 08 'de menü çok yavaş ne olur yardım edinnnnnn
DJ_M.Rea Oyunun çok güzel çalışmasını istiyorsan : Ekran kartın 512 MB olacak. Şahsen benimkisi öle..:p
erhanerhanerhan drıvelerını guncellersen sorun ortadan kalkar zaten oyunun calısmasında bırsey yok dıkkat edersen menulerde yavas dıyor
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: mzm driverlerde güncel sadece menüler inanılmaz yavaşşş bende fifa 07 e menler cok yavastı 512 ram olmasına ragmen ama oyunda hıc bırsey yok du cok ıyı oynanıyordu sımdı 08 de duzeldı bakalım senın 09 da duzelcekmı