arkadaslar iyicene yamaları inceleyip sordum önce sistemimi söyliyim
ekran kartı : 8800gts 320 mb
2 gb ram
işlemci : e6750 2.66
monitor : 1280*1024 destekliyor ve normalde oyunları bu çözünürlükte oynuyorum (widescreen deil)
işletim sistemi : xp pro
oyun orjnal
şimdi ben settingste ayarları high yapınca max. 1024*768 ve 1280*720(bu wide için galiba) çıkıyor yalnız ayarları medium secince 1280*1024 secilebiliyor bunun sebebi nedir? sistemimin yetip te arttıgını düşünüyorum bu oyun için yamalara baktığımda demolar için oldugunu gördüm kitserver 7.1 de denedim ama yine bi faydası olmadı bir çözümü var mı cevaplarınız için tesekkurler