The Gimp Lütfen bi cevap yazın,nereye girip de antrenman ayarlıycaz? Nakamura,N.Castillo transfer ettim,bi deniycem o yüzden soruyorum lütfen bi cevap yazın..
zemheri hocam master ligde antreman yapamazsın. yani free antreman olayı yok. önceki oyunlarda "free training" de bunu yapabiliyorduk. ama yeni versiyonda yok ne yazıkki bu olay yok.