serginho47 512 mb gforce 8500 gt 128 bit mi? 512 mb ati 1800 mü daha iyi ? her ikisindede pes 2008 oynanılabilir mi ?
neunchu 8500 gt ile highda kasar. kötü bir kart x1600ün biraz daha düşüğü diyebiliriz. x1800 de kasmaz.