Ya **Exvision abi, ne süper şeysin sen yaw. Harika temalar yapıyosun. Şu temalardan FIFA 08**'e göre yapsanda bizde sevinsek.:D
Ben şu an **Multi Color teması üzerinde çalışıyorum. Yakında süper bir tane Multi Color** teması çıkarıcam. Şimdiden sölemek istemiyorum, çünkü ; alıntı yapılmasın diye..:D