arkadaşlar forumda açılan konularda bir çok kişinin
PES 2008 spikeri çalışmıyor, taraftar sesleri var ama spiker sesi yok vb. şikayetleri olduğunu okudum.
benim problemimde benzer tarzda; yani spikerle ilgili.
bende oyun ilk açıldığında bi problem yok. spiker normal çalışıyor.
fakat 3-4 maç yaptıktan sonra spiker takılmaya başlıyor.
kekeme gibi takıla takıla konuşuyor, dönüp dönüp aynı kelimeleri söylüyor.
doğal olarak bu da oyunu sıkıcı bi hale getiriyor.
bu problemi nasıl çözebileceğimi bilen varmı acaba??
yardımcı olursanız sevinirim; şimdiden teşekkürler....