ilkarabulut evet arkadaslar benimkide dun geldi ama online da birbirimizi nasıl bulucaz? oyundaki nickim:Levent
_SeLiM_07_ **Valla Bunu Bende Merak Ediyorum, 1. Hamachi Mi Yüklememiz Gerekiyor ? 2. Tek DVD den Oynayanlar Online Oynayabiliyor Mu ?**
ilkarabulut hamachi ile oynanmıyor pes ve orjinal olması gerekiyor online oynamanız için ve orjinal oyun tek dvd
cenkforce Şu an için msn olmadan imkansız. Bİrinin oda açması gerkiyor. Zaten bulsan ne olacak 15 Dk dır arkadaşla birbirimizi oyunda görüyoruz ama maç yapamıyoruz. Odalara sokmuyor server :(