shumi_alonso arkadaşlar pes2008i 1024-768 çözünürlük ve high seviyesinde oynuyorken ekranda kırılmalar oluyor var mı bunun bi çözümü ekran kartım ati radeon X1650 pro lütfen yardım edin
gurkan_19_g ardkasım ekran kartı drıverından wait for vertıcal reflesh yazıo bunu always on yap sorunn duzelcektır
onurbayraktar aynısı bende de oluyor. Ama bende Nvidia 7300 var ondaki ayar nedir acaba. Kontrol paneli Türkçe.