Manager mod oynuyorum uzun zamandır fakat 2011 sezonundayım normal bir şekilde kayıtlı
oyuna girebiliyorum ama next mact diyince beni oyundan atıyor.. Fifa.exe hatası veriyor oyunu silip
tekrar yükledim kayıtlı oyunumu yedeğini almıstım tekrar girdim aynı yerde yine oyundan atıyor..