berkaysoner kim olursan ol gel 3 avans 4 te biter bu arada ben oynayamadım birini nasıl bulucam oynamak için bilen varsa can çekiştirmeden sölesin
sdcsdt bakın benim online kasılıyo baya sizinkinde problem yok galiba hayret yaa benle oynamak isteyenler eklesin iyi ve dişli rakipler olursa sevinirim artık yenilmek istiyorum :) msn : sdcsdt@hotmail.com
Mad_Dragon **Site Nick:** Mad_Dragon **Online Nick:** BurakTSC **MSN:** mad_dragon@turkcespiker.com **İnternet Hızı:** 1024 kbps
R2.ZephyR Orjinal Mesajı Yazan: galata_kadir Lan şöyle bebe Lafı eTmeyin oYunDa göRdük sizi ! Seviye lütfen...
barbay Valla 160 küsür maç yaptım 120 galibiyetim var.Fakat sorunum şu kaybettigim çogu macta oyuncular cıldırıyor :) Tam ben gol atacakken bir bakıyorum kendi kalemde gol gormusum nasıl iş anlayamadım :( inş. sizlerlede oynama fırsatı bulurum. MİLLET msn lerinizi ekledim RODMAN2004 ;) oyundada heryerdeki gibi nickim BARBAY saygılar
barbay Orjinal Mesajı Yazan: berkaysoner lacoste_1907@mynet.com nick:burche2007 Bilader seni ADAM sandım listeme ekledim.Adam gibi soledik soccercentrdan ekledim diye ama sen OĞLAN OĞLU OĞLAN çıktın.en o ettigin küfürü al Seni dogurana söle! Yüzsüz serefsiz! Biraz seviyeli olun adam olun.Madem bişeye üye oluyosun ADAM ol önce sora oyna Cibiliyetini senin ben... Arkadaşlar sus sus biyere kadar kusura bakmayın.Susmakla olmuyor Öküz hep Öküz kalıyor!
oguzhan49 haa bu oyun ne lanet şey yhaa bı adam akıılı yönü yok: 1 kalecı salak 2oyuncular hep hakeme carpar ya da topu surerken bırakır 3 onlıne oynıyamassın